Karlstad <3

Den här veckan har jag bott i en stuga i Karlstad med min familj. I stugan bredvid bodde en annan familj som följde med för att mina små brorsor och Lis lillebror skulle på ishockey läger där. Det var jättekul att Li och hennes familj följde med så jag kunde vara med Li. Li och jag fick gymkort på sats och gymade hela veckan med pappa och Krille. Vi gick ner till stranden och solade och badade, fast det var tråkigt väder för det mesta haha vilket vi hade otur med. Li och jag blev skjutsade till stan i Karlstad så vi kunde gå på bio och titta på monster university haha, sen gick hela familjen på stan och skulle äta på resturang men allt var fullbokat så vi åt på en pizzeria istället hahaha. Vi hade otur med killar eftersom det  knappt fanns några snygga där :/ , men jag hade kul ändå eftersom  Li också var där. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0